14. rujna 2016.
NOVOSTI

Istraživanje: Želimo li uvijek biti dostupni?

Istraživanje: Želimo li uvijek biti dostupni?

Gotovo polovica online populacije u svijetu, njih 42 posto, slaže se s tvrdnjom da je važno uvijek biti dostupan, gdje god se nalazili. Samo njih 11 posto se ne slaže s ovom tvrdnjom. Globalno gledajući, u Rusiji, Kini, Meksiku i Turskoj najviše građana, više od polovice, smatra važnom neprestanu dostupnost, što je pak najmanje bitno stanovnicima razvijenijih zemalja poput Njemačke, Švedske, Japana i Nizozemske gdje samo od 16 do 22 posto građana ističe važnost stalne online dostupnosti. 

Važnost se u istraživanju, koje je proveo Centar za istraživanje tržišta GfK, procjenjivala na skali od sedam stupnjeva, za slaganje su se uzeli odgovori 6+7, a za neslaganje 1+2. U Njemačkoj je čak dvostruko više onih (34 posto) koji nisu za dostupnost, u odnosu na 16 posto građana na drugom kraju skale. Hrvatska je po stavovima svoje online populacije nešto niža od svjetskog prosjeka po procjeni važnosti svoje dostupnosti: 38 posto smatra da je važno biti neprestano dostupan, dok se 18 posto ne slaže s ovom tvrdnjom. Ženama je nešto važnije biti non-stop dostupan (41 posto), u odnosu na muškarce (34 posto).