17. srpnja 2019.
NOVOSTI

EduIT - jačanjem informatičkih vještina do zanimanja budućnosti - Poziv na edukacije

 

EduIT - jačanjem informatičkih vještina do zanimanja budućnosti - Poziv na edukacije  

Studentski centar Pula poziva vas na besplatne radionice u sklopu projekta „EduIT – jačanjem informatičkih vještina do zanimanja budućnosti“.

Cilj projekta je nezaposlenim mladim osobama u Istarskoj županiji, putem radionica i individualnog savjetovanja, pružiti mogućnost stjecanja znanja, vještina i kompetencija kako bi se što bolje prezentirali na tržištu rada.

Ciklus radionica sastoji se od 16 sati predavanja te 60 sati individualnog savjetovanja, a obuhvaća sljedeće teme: kako pripremiti prezentaciju, priprema za javni nastup i neverbalnu komunikaciju, mogućnosti (tehnike) prevladavanja straha i treme od javnog nastupa, kako se dobro predstaviti na razgovoru za posao, radionica izrade životopisa, izrade zamolbe za posao i motivacijskog pisma, poslovni plan (sadržaj poslovnog plana, razlike između obrta i trgovačkog društva, poduzetničke vještine, kako upravljati tvrtkom, savjeti za poduzetnike početnike), koji su ostali oblici financiranja poduzetnika (EU fondovi, krediti...) te upoznavanje s Ugovorom o radu, Ugovorom o djelu i Ugovorom o autorskom honoraru.

Prihvatljivi polaznici:

nezaposlene mlade osobe do 29 godina s područja Istarske županije prijavljene u evidenciji nezaposlenih Hrvatskog zavoda za zapošljavanje

prijaviti se mogu i dugotrajno nezaposlene osobe, odnosno mladi do 29 godina nezaposleni iznad 6 mjeseci i osobe starije od 29 godina nezaposlene iznad 12 mjeseci

NAPOMENA: Prednost prilikom prijave imaju nezaposlene mlade osobe do 29 godina, međutim ukoliko ne dođe do ispunjenja predviđene kvote, moguća je prijava i ostalih navedenih prihvatljivih polaznika.

 

Dokumentacija kojom se potkrjepljuju navedeni statusi:

preslika osobne iskaznice;

potvrda HZZ-a da se osoba nalazi u evidenciji nezaposlenih ili izjava.

NAPOMENA: Navedene dokumente je potrebno donijeti te dati na uvid prilikom samog dolaska na edukativnu radionicu.

Edukativne radionice trajat će 16 sati u ukupnom periodu od 4 dana (po 4 sata svaki dan) te će biti strukturirane na način da će nakon odslušanog teorijskog dijela uslijediti praktična nastava.

Predavanja/radionice održat će se od 22. do 25. srpnja 2019. u trajanju od 16.30 do 20.30 sati, u prostoru Studentskog centra Pula. 

PROGRAM

22.07.2019.

Uvod u javni nastup – upoznajemo 7 elemenata javnog nastupa i posebna pažnja posvećuje se strahu od javnog nastupa

23.07.2019.

Intervju za posao – kako se efikasno predstaviti budućem poslodavcu, kako kvalitetno i učinkovito predstaviti svoje ideje, poslovne planove, projekte i programe te kako prodati svoje proizvode/usluge

24.07.2019.

Radionica izrade životopisa, motivacijskog pisma i zamolbe za posao. Upoznavanje s Ugovorom o radu, Ugovorom o djelu i autorskim honorarom.

25.07.2019.

Postani poduzetnik - Kako napisati poslovni plan za dobivanje bespovratnih sredstava? Koji su drugi oblici financiranja? Vještine koje treba imati svaki poduzetnik.

 

Prijave za radionicu zaprimaju se najkasnije do 19.07.2019. na e-mail: dbelas@scpu.hr

 

Projekt „EduIT – jačanjem informatičkih vještina do zanimanja budućnosti“ provode Istarsko veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, Hrvatska obrtnička komora – Obrtnička komora Istarske županije, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli - Studentski centar Pula, Istarska županija te Istarska razvojna agencija d.o.o. Ciljane skupine projekta su nezaposleni mladi ljudi od 15 do 29 godina, bivši, sadašnji i budući studenti, kao i oni sa završenom srednjom školom bilo kojeg smjera, te učenici osnovnih i srednjih škola. Projekt je započeo s  provedbom u svibnju 2018. te će trajati 18 mjeseci, a sufinanciran je iz Europskog socijalnog fonda, Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. u iznosu od 835.609,74 kuna, dok intenzitet potpore iznosi 100%.

Organizacija edukativnih programa je sufinancirana u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali, iz Europskog socijalnog fonda.