Neto plaća: 5 mj. - 1200 eur 6 mj. - 1300 eur 7 i 8 mj. - 1600
Plan aktivnosti za suradnju s partnerima 1. Novi budući partneri 1.1. Nazvati partnera (podatke partnera daje direktor ) i predložiti suradnju. Naglasiti glavne prioritete: • Radimo isključivo s partnerom (bez suradnje s njegovom konkurencijom), • Garancije većeg broja bukinga, • Partner samostalno određuje neto zaradu za svoj brod.
1.2. Poslati partneru video prezentaciju putem e-maila ili aplikacija WhatsApp/Viber (preuzeti od direktora www.infopula.eu ). 1.3. Kontrolni poziv partneru nakon 5–7 dana.
2. Zainteresirani partneri 2.1. Zatražiti i pratiti dostavu sljedećih podataka od partnera: • Opis izleta • Minimalno 10 kvalitetnih fotografija • Cijene karata (za odrasle, djecu, besplatno – navesti dobnu granicu za djecu) • Usluge uključene u cijenu i dodatne opcije • Radni kalendar (datumi, vrijeme polaska i dolaska u luku), uzimajući u obzir zalazak sunca – fleksibilno • Podaci za uplatu i informacije o vlasniku tvrtke: – Ime i prezime vlasnika – Kontakt Dobivene podatke proslijediti direktoru. 2.2. Proslijediti partneru ugovor o suradnji i osigurati njegovo potpisivanje (preuzeti od direktora).
3. Suradnja s partnerom 3.1. Dobiti pristup e-mailu (Gmail) i kalendaru za rezervacije (Google Kalendar) – pristup osigurava direktor. 3.1.1. Dostaviti partneru poveznicu na kalendar radi uvida u sve rezervacije tijekom sezone (poveznicu osigurava direktor). 3.2. Unošenje novih rezervacija iz e-maila u kalendar. 3.3. Kontaktirati klijente dan prije izleta putem WhatsAppa ili e-maila s ciljem informiranja o: – mjestu sastanka, – lokaciji parkirališta, – zahtjevima vezanim uz prehranu (ako je primjenjivo). Predložak poruke dostavlja direktor. Dobivene informacije unose se u kalendar. 3.4. Na temelju prikupljenih podataka (broj odraslih i djece te prehrambene potrebe, ako ih ima), sastaviti izvještaj i poslati ga na brod jedan dan prije izleta (minimalni rokovi dogovaraju se s brodom). Primjer izvještaja dostupan je kod direktora.
4. Rad s klijentima (HelpDesk i povratne informacije) 4.1. Pružati konzultacije klijentima (po potrebi) putem mobitela ili e-maila u vezi s uslugom (na primjer: nejasnoće oko izleta, problemi s pronalaskom parkirališta, broda itd.). Dovoljno je poznavanje engleskog jezika; poznavanje njemačkog i talijanskog jezika je poželjno, ali nije uvjet. 4.2. Proslijediti negativne povratne informacije direktoru (ocene 1–2–3 zvjezdice). Važne informacije za kandidata: za kontakt Koristite Google obrazac ovdje: https://forms.gle/UjWpSJ2MghnC1hMx9
Ne kontaktirajte putem WhatsAppa bez prethodnog ispunjavanja Google obrasca. |