Pomoćni administrativni poslovi (m/ž)

Objavljeno - 24.4.2025.
Poslodavac - naručitelj posla INFORMAT - OBRT ZA INFORMATIČKE USLUGE
OIB 09141760752
Vrsta posla Pomoćni administrativni poslovi (m/ž)
Mjesto obavljanja posla Rad od kuće
Predviđena cijena sata (min.) 6,06 EUR
Predviđena cijena sata (max.) 6,06 EUR
Putni trošak -
Potreban broj studenata 1
Period rada 05.05.2025. - 01.09.2025.
Radno vrijeme Raspored je fleksibilan
Kontakt osoba Aleksandr Gavrilovic
Kontakt telefon 099/641-4605
Kontakt email alexgavrilovich@gmail.com
Napomena

Neto plaća:
5 mj. - 1200 eur
6 mj. - 1300 eur
7 i 8 mj. - 1600

Plan aktivnosti za suradnju s partnerima
1. Novi budući partneri
1.1. Nazvati partnera (podatke partnera daje direktor ) i predložiti suradnju. Naglasiti glavne prioritete:
• Radimo isključivo s partnerom (bez suradnje s njegovom konkurencijom),
• Garancije većeg broja bukinga,
• Partner samostalno određuje neto zaradu za svoj brod.

1.2. Poslati partneru video prezentaciju putem e-maila ili aplikacija WhatsApp/Viber (preuzeti od direktora www.infopula.eu ).
1.3. Kontrolni poziv partneru nakon 5–7 dana.

2. Zainteresirani partneri
2.1. Zatražiti i pratiti dostavu sljedećih podataka od partnera:
• Opis izleta
• Minimalno 10 kvalitetnih fotografija
• Cijene karata (za odrasle, djecu, besplatno – navesti dobnu granicu za djecu)
• Usluge uključene u cijenu i dodatne opcije
• Radni kalendar (datumi, vrijeme polaska i dolaska u luku), uzimajući u obzir zalazak sunca – fleksibilno
• Podaci za uplatu i informacije o vlasniku tvrtke:
  – Ime i prezime vlasnika
  – Kontakt
Dobivene podatke proslijediti direktoru.
2.2. Proslijediti partneru ugovor o suradnji i osigurati njegovo potpisivanje (preuzeti od direktora).

3. Suradnja s partnerom
3.1. Dobiti pristup e-mailu (Gmail) i kalendaru za rezervacije (Google Kalendar) – pristup osigurava direktor.
3.1.1. Dostaviti partneru poveznicu na kalendar radi uvida u sve rezervacije tijekom sezone (poveznicu osigurava direktor).
3.2. Unošenje novih rezervacija iz e-maila u kalendar.
3.3. Kontaktirati klijente dan prije izleta putem WhatsAppa ili e-maila s ciljem informiranja o:
– mjestu sastanka,
– lokaciji parkirališta,
– zahtjevima vezanim uz prehranu (ako je primjenjivo).
Predložak poruke dostavlja direktor. Dobivene informacije unose se u kalendar.
3.4. Na temelju prikupljenih podataka (broj odraslih i djece te prehrambene potrebe, ako ih ima), sastaviti izvještaj i poslati ga na brod jedan dan prije izleta (minimalni rokovi dogovaraju se s brodom). Primjer izvještaja dostupan je kod direktora.

4. Rad s klijentima (HelpDesk i povratne informacije)
4.1. Pružati konzultacije klijentima (po potrebi) putem mobitela ili e-maila u vezi s uslugom
(na primjer: nejasnoće oko izleta, problemi s pronalaskom parkirališta, broda itd.).
Dovoljno je poznavanje engleskog jezika; poznavanje njemačkog i talijanskog jezika je poželjno, ali nije uvjet.
4.2. Proslijediti negativne povratne informacije direktoru (ocene 1–2–3 zvjezdice).
Važne informacije za kandidata: za kontakt Koristite Google obrazac ovdje: https://forms.gle/UjWpSJ2MghnC1hMx9

Ne kontaktirajte putem WhatsAppa bez prethodnog ispunjavanja Google obrasca.