U tvrtci Transcom ćete moći raditi s pitanjima vezanim za ljudske resurse u organizaciji koju karakterizira visoka dinamika. U prošloj smo godini zaposlili gotovo 300 ljudi, a HR Specialist će biti jedna od ključnih osoba u daljnjem ostvarivanju ciljeva i razvijanju.
Pridruži nam se kao HR Specialist!
Što vas očekuje na ovom radnom mjestu:
* sudjelovanje u razvoju i implementaciji internih HR politika i procedura * upravljanje HR projektima (Succession Planning, Talent Management, ISO, GDPR, CoBC, Information Security, Employee Satisfaction, itd.) * briga o zadovoljstvu zaposlenika, predlaganje i implementacija akcijskih planova za unapređenje * priprema izvještaja i analiza podataka * podrška računovostvenom uredu i uredu za HR administraciju (Shared Service Center) u vezi administrativnih pitanja * pružanje svakodnevne podrške voditeljima timova i odjela u vezi pitanja iz HR domene * sudjelovanje u procesu orijentacije novih zaposlenika * komunikacija sa sindikalnim povjerenstvom i pravnicima u vezi pravnih pitanja * podrška u pripremi obračuna plaće * upravljanje intranetom * organiziranje i održavanje sastanaka s voditeljima timova i odjela u cilju postavljanja i realiziranja ciljeva * organiziranje i provedba radionica za unapređenje vještina voditelja * predlaganje aktivnosti angažmana zaposlenika * razvoj zaposlenika
Što je tu za TEBE?
* ugovor o radu na određeno vrijeme (20h tjedno) * atraktivna plaća i bonus program * mogućnost napredovanja i izgradnje karijere u međunarodnom okruženju * ugodna radna atmosfera i prijateljski timski duh * učenje novih vještina * suradnja i učenje od kolega izvan Zagreba, Osijeka i Varaždina te izvan Hrvatske * mjesto rada: Pula
Što tražimo:
* jedna godina radnog iskustva u području administracije ljudskih potencijala * poznavanje HR sustava i HR metrike * poznavanje radnog prava * razumijevanje općih politika i procedura ljudskih resursa * iskustvo rada s voditeljima odjela u postavljanju ciljeva i realizaciji istih * izvrsno poznavanje rada na računalu * B2 razina poznavanja engleskog jezika * izvrsne verbalne, pismene i interpersonalne komunikacijske vještine, kolegijanost * temeljitost, sistematičnost, pedantnost i samostalnost u radu * sustavnost u radu i sposobnost određivanja prioriteta u razdobljima različitog intenziteta rada * etičnost i sposobnost izgradnje i održavanje kvalitetnih odnosa unutar HR i operativnog tima
Kako izgleda rad u Transcomu! Našu priču u Hrvatskoj započeli smo 2005. godine, a trenutno brojimo više od 1500 zaposlenika koji komuniciraju s korisnicima diljem svijeta na čak 12 jezika. Karakterizira nas jedno dinamično, brzorastuće okruženje s izraženim timskim duhom i prijateljskom atmosferom među zaposlenicima. S rastom i razvojem naših projekata konstantno se otvaraju i nove karijerne mogućnosti za naše zaposlenike, što rezultira čestim internim promaknućima naših djelatnika. U Transcomu smo neumorno predani. Našim klijentima i jedni drugima. Svaki dan netko započne svoje putovanje sa Transcomom. Uzimajući potencijal koji imaju danas i pretvarajući ga u vještine za budućnost. Dobivajući priznanja za naporan rad, za to što su timski igrači i za podršku drugima. Zagovaranje pozitivnih, trajnih promjena u svojim timovima i zajednicama. Upravo takvi smo mi u Transcomu. Ovdje brinemo i navijamo jedni za druge. Uključeni ste, baš takvi kakvi jeste, od prvog dana. A sa pravim načinom razmišljanja, nema kraja koliko daleko možemo ići zajedno. |